פרסום בפייסבוק – למה צריך לפרסם עסק בפייסבוק?

היתרונות של פרסום בפייסבוק הם רבים. מודעות פייסבוק עוזרות ליצור קהל לקוחות חדש ולבנות מודעות רחבה וטובה יותר למותג של העסק. פרסום בפייסבוק יכול להפוך עסק בעל מחזור הכנסות קטן לעסק משגשג ופורח. מה היתרונות של פרסום דרך הפייסבוק? מה חשוב לדעת על פרסום דרך הרשת החברתית?

בילוי זמן רב בפייסבוק

כשמונים אחוז מהאנשים אשר גולשים באינטרנט, הם משתמשי פייסבוק. רוב אותם אנשים, נוהגים לבדוק את דף הפייסבוק שלהם מספר פעמים ביום. לא משנה לאיזה קהל לקוחות העסק שלכם פונה, אתם יכולים להיות בטוחים שהם משתמשים בפייסבוק מדי יום.  החשיפה של אותם משתמשים לפרסום שלכם בפייסבוק יכולה להגדיל משמעותית את הרווחים שלכם.

פרסום ממוקד, מהיר וזול בפייסבוק

הפרסום בפייסבוק מאפשר לכם ליצור מודעות אשר יתמקדו בקבוצה הרלוונטית עבור העסק שלכם. ניתן לפרסם ולהתמקד בקבוצת גיל מסוימת, תחומי עניין, מיקום ועוד. הפרסום בפייסבוק גם נחשב לזול  ומהיר ביותר. פעולה פשוטה ומהירה תעלה את מודעת הפירסום שלך ותיצור חשיפה מיידית. העלות היא לרוב בסדר גודל של חמישים שקלים והיא יכולה להביא לפרסום שיגיע לאלף משתמשים. הפרסום בפייסבוק מאפשר לכם להגיע אותו קהל יעד שהייתם מגיעים אליו אם הייתם משתמשים במודעות רדיו, שלטי חוצות או כל אמצעי תקשרת אחר.

הגברת מודעות למותג והגדלת תנועת המשתמשים באתר

הפרסום בפייסבוק היא דרך מצוינת להגביר מודעות אצל אנשים למותג שיש לכם להציע. ככל שהחשיפה תהיה גדולה יותר, כך יעלה הסיכוי שהם יירכשו את המוצר שלכם כאשר יגיע הרגע להחליט מה לרכוש. כלל שתהיה יותר מודעות למותג, כך גם תעלה תנועת המשתמשים באתר שלכם ועימה העלייה ברווחים.

השפעה מדידה

אחד היתרונות של פרסום בפייסבוק הוא היכולת למדוד את התוצאות והיעילות של המודעות. באמצעות פיקסלים של המרה אשר מתקינים באתר, ניתן לעקוב אחר הפעילות של משתמשים ולבדוק כמה מספר הופעות, קליקים והמרות מתקבלים. כיוון שהפרסום הוא בזמן אמת, במידה ומתקבלות תוצאות לא רצויות, ניתן לבצע התאמה באופן מיידי.

פרסום מפה לאוזן

אחד היתרונות הבולטים של פרסום בפייסבוק הוא ההיבט חברתי. פרסומות בפייסבוק יכולות להפוך לויראליות והגעה למודעות של האנשים הנכונים, תיצור שיתופים רבים. הפרסום מפה לאוזן יכול להביא לתועלת משמעותית שאפשר לנצל באמצעות הפרסום בפייסבוק. אותם שיתופים ואינטרקציות עם קהל היעד מפתחים קשר חזר מול המשתמשים ויוצרים פעילות רחבה ויעילה.

גישה נוחה לפייסבוק

כיום חמישים אחוז מכל משתמשי האינטרנט מבצעים זאת בהתחברות דרך הנייד.  למעלה משמונים וארבעה אחוזים מתוך אותם משתמשים, בוחרים להיכנס לחשבון שלהם בפייסבוק דרך המכשיר הנייד. פייסבוק נחשבת לאחד מהיישמוים הגדולים ביותר כיום ולכן החשיפה לפרסום שלכם בפייסבוק מלכתחילה כבר מציבה אתכם במקום בטוח לחשיפה מירבית   

לקוחות חדשים וחוזרים

פרסום בפייסבוק יעזור לכם להגיע לשווקים חדשים. בין אם החלטתם לשווק מוצר או שירות חדש, הפרסום ייצור עבורכם הזדמנויות לבדיקת השוק בקצב הנכון והגדלת החשיפה. אותן פרסומות הן גם דרך נהדרת לשמור על אותם לקוחות שכבר רכשו מכם בעבר ומוגדרים כלקוחות חוזרים. כך תוכלו לכוון את הפרסום שלכם לקהל בעל הסבירות הגבוהה ביותר שיקנה מכם שוב.

פרסום על פי תקציב

הפרסום בפייסבוק נעשה בקצב ובתדירות שאתם מחליטים. אתם יכולים לשלוט בתקציב עבור הפרסום ולהתאים אותו בהתאם לתוצאות שאתם מקבלים. חשוב לזכור כי הוצאות נמוכות עלולות לגרום לכך שלא תהיה מספיק חשיפה. עם זאת, תקציב גבוה ומנופח, לאו דווקא יביא אתכם לתוצאות הרצויות. יש לבדוק היטב את השוק אליו אתם מכוונים ולהחליט על אופי הפרסום המתאים.

דירוג SEO

מנועי החיפוש באינטרנט מתבבסים על אותות חברתיים וזאת על מנת לדרג אתרים. על מנת לעשות זאת הם נעזרים בפעילות של כל משתמש במדיה החברתית שלהם. פעילויות אלה כוללות בתוכן תגובות שנרשמו כתגובה לפוסטים שהעלתם, שיתופים של הפוסטים, לייקים ועוד. הפרסום בפייסבוק יאפשר הגדלה של אותם אותות חברתיים ובכך ישימו אתכם בדירוג SEO גבוה יותר.

שיווק מחדש

לכולנו כבר יצא לבקר באתר כלשהו ולאחר מכן להיתקל במודעת פייסבוק המופיעה בפייסבוק שלנו. מדובר בטכניקת פרסום מאוד יעילה הנקראת שיווק מחדשץ טכניקה זו מאפשרת לך ליצור פרסום בפייסבוק של מתמשים שביקרו באתר שלכם לאחרונה. כלומר, גם אם משתמש אשר ביקר באתר אך בחר שלא לרכוש או ליצור קשר, תוכלו לחשוף אותו למוצר שלכם שוב באמצעות הפרסום בפייסבוק.

מכירות מקוונות

הפרסום בפייסבוק יכול גם להגדיל מכירות לא מקוונות. אנשים רבים , במיוחד המשתמשים בגילאים יותר מבוגרים ירגישו בנוח יותר להגיע אל חנות פיזית על מנת לרכוש מוצר. הפרסום בפייסבוק מהווה חשיפה לכל אותם משתמשים אשר יקבלו את כל המידע בפרסום ויגיעו על מנת לבצע את המכירה הלא מקוונת. חשוב שהפרסום יהיה אמין ומקצועי וזאת על מנת לגרום לתחושה של בטחון אצל המשתמשים.

התמודדות עם עסקים גדולים יותר

הפרסום בפייסבוק הוא הכלי שבאמצעותו תוכלו להתמודד עם התחרות מול עסקים גדולים יותר. תקציב הפרסום של עסקים גדולים הוא גדול יותר ולכן מקשה על עסקים קטנים יותר להתחרות. עובדה זו מתבטלת כאשר עוסקים בפרסום בפייסבוק שכן העלות אינה גבוהה וכל עוד, המודעות שאתם בוחרים לפרסם יהיו רלוונטיות ואטרקטיביות, הן יניבו רווחים.

הפרסום בפייסבוק היא ההשקעה הכי חסכונית ויעילה עבור העסק שלכם. היתרונות הן אינסופיים וזולים יותר מכל פרסום אחר. מדובר בטכניקה יעילה ומאוד פשוטה אשר באופן מיידי תיצור עבורכם הזדמנויות חדשות. הפרסום בפייסבוק הוא ממוקד, יעיל והכרחי עבור כל עסק אשר מעוניין לשמור על יציבות רווחית והגדלת הכנסות.